0316-282128 06-21492647 Nu ook bereikbaar via Whatsapp!

6 dagen in de week van 10:00 tot 18:00

Alle producten kunt u afhalen in onze winkel.

Veel gestelde vragen

Wat voor artikelen worden er in de OUTLET verkocht?

In de Outlet verkopen we producten welke door o.a. de grote webshops weer zijn teruggenomen, bijvoorbeeld omdat mensen een ander model mooier vonden en daarom beroep hebben gedaan op het recht om een artikel ongebruikt retour te mogen sturen. De prijs is hierdoor wel FORS lager dan de goedkoopste internet shop.

Kan ik een bepaald, specifiek, artikel bestellen bij de Outlet?

Helaas hebben we altijd maar 1 of soms een paar artikelen van elk product ontvangen, daar hebben we geen keuze in. Daardoor is de prijs wel extra laag. Daardoor kunt u dus alleen kiezen wat er staat.

Zijn de producten uit de Outlet-corner dan wel nieuw?

De producten zijn zeker nieuw, maar de doos is geopend geweest, het product is soms even ingeschakeld/opgestart geweest om bijvoorbeeld even te testen.

Wat is de garantie op de onderdelen uit de Outlet-corner?

Op alle artikelen uit de Outlet heeft u ten minste 1 jaar fabrieksgarantie. De garantie gaat in op de dag van aankoop zoals deze ook op uw bon vermeld staat.

De doos is aan de buitenzijde soms beschadigd, voorzien van gekleurd plakband, of zelfs gescheurd. Hoe komt dat, ik twijfel hierdoor of het wel nieuw is?

De doos is open geweest, maar soms op niet zo handige wijze weer ingepakt. Vaak word er overdadig veel plakband gebruikt om de doos weer dicht te plakken. Dat maakt helaas dat de doos soms niet meer zo mooi is, maar de staat van het product is absoluut onberispelijk. In die enkele gevallen dat er op het product toch een spoor door een gebruiker is achtergelaten (bijvoorbeeld een kras in de omlijsting of iets dergelijks) hebben we dat in de prijs als extra korting verdisconteerd, en het staat dan ook beschreven bij het product, zowel in de winkel als op de website! In die uitzonderlijke gevallen staat de eventuele kras ook omschreven op uw bon. De werkbaarheid van het product mag niet door bijvoorbeeld een kras worden verstoord, dan verkopen we het niet! Er zit bijvoorbeeld dus NOOIT een kras in het beeld!

Als ik achteraf spijt heb van mijn aankoop mag ik deze dan wel binnen 8 dagen terugbrengen?

Op verkopen in de winkel zijn onze normale verkoopvoorwaarden van toepassing. Dat betekend dat u het product dan alleen kunt ruilen tegen een ander (zo veel mogelijk vergelijkbaar) product. Door het unieke karakter van onze producten kan dat betekenen dat u eventueel akkoord zult moeten gaan met een alternatief product. Indien u de aankoop toch wil retourneren berekenen wij een re-stock provisie van 33,3% van de aanschafwaarde. U krijgt dus maximaal 2/3 deel van uw aankoopbedrag terug.

Als mijn product helaas toch binnen 8 dagen defect mocht gaan, wat doe ik dan?

Omdat onze producten veelal uniek zijn, we hebben er vaak maar 1 van verkocht, krijgt u de keuze om het product om te ruilen tegen een zoveel mogelijk vergelijkbaar product of om het product door ons (binnen de garantie natuurlijk) te laten repareren. We nemen geen producten terug uit de Outlet, of u gaat akkoord met een re-stock vergoeding van 33,3% en u ontvangt 2/3 deel van uw aankoopprijs retour.

Als mijn aankoop defect raakt tussen 8 dagen na aankoop en de afloop van de garantietermijn wat gebeurd er dan?

In het geval uw aankoop in deze periode defect raakt zullen we helaas een beroep moeten doen op de fabrikant om een reparatie te laten uitvoeren. Dat betekend dat u het apparaat zult moeten afstaan voor reparatie.

Krijg ik eventueel een leen apparaat als mijn apparaat defect gaat (bijvoorbeeld TV)?

Helaas voorziet ons systeem daar niet in en zult u even geduld moeten hebben tot uw apparaat weer is gerepareerd.

Zijn deze voorwaarden dan wel eerlijk en zijn de voorwaarden niet erg streng

Deze voorwaarden maken het mogelijk dat we deze extreem lage prijzen kunnen garanderen. U krijgt van ons alle mogelijke service, maar indien u niet akkoord kunt/wilt gaan met deze voorwaarden zult u helaas moeten afzien van aankoop.

Kan ik mijn aankoop (bijvoorbeeld een grote TV) thuis laten bezorgen?

Dat kan zeker, uw tv (vanaf 49”) wordt zelfs kosteloos in de regio thuisbezorgd.

Kunt u mijn aankoop ook bij mij thuis installeren/plaatsen?

Dat is zeker mogelijk, tegen geringe vergoeding zal de monteur uw apparaat kunnen plaatsen, instellen en u een korte uitleg geven van de mogelijkheden.